Gambar Konvo

| On
12:08 PM



bayangkan 2 bulan majlis konvo dah lepas, baru nak ambil gambar kat kedai. punya lah lama, gambar tu berhabuk dekat kedai tu. sebab utama tak ambil gambar sebab terlupa yang amat sangat dan tiada ongkos. haha. apa-apa pun sangat berpuas hati, sebab gamba clear dan terang. berbanding gambar masa diploma, pucat dan tak bermaya.

wa ambil pakej, 10R 1pc, 8R 2pc and FREE Frame. harga agak mahal dengan kedai lain, tapi sebab kdai tu paling senang nak pergi, ambil je la. Harga : RM150 ++
2 comments on "Gambar Konvo"

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9