Balik Kampung Muoooooo

| On
10:10 PM
cuti raya cina, siapa yang tak balik kampung kan. cuti panjang yang amat seronok!! sebab dapat tidor puas-puas hehe. dah lama tak balik kampung muar. memang lama sangat sebab masing-masing sibuk dengan kerja. lagi seronok bila, bawak nenek balik, sebab semenjak dia sakit dah lama dia tak balik kampung.

memang tak sah, kalau balik kampung tak pergi bandar maharani. perkara wajib untuk family wa. makan dekat stesen bas bentayan, perhhhh best! eventho, takda la sedap makanan dia, tapi seronok makan ramai-ramai tengok gelagat orang. selalunya kami pergi malam, selepas beli barang dapur kat astaka atau pasar. oh lupa, giant!! takda tempat lain lagi la orang muar nak pergi shopping kan. huhu even bandar dia kecik, tapi tak jemu nak jalan-jalan. makan rojak petis, mee bandung, macam-macam lah. 

jalan-jalan kat tepi muara, makan angin. alaaa tempat drama sutun berlakon tu. balik je umah bila dah penat jalan, mesti beli air kelapa gula melaka!!! sedap :) oh tak lupa, beli berbundle rencah mee bandung dan mee rebus untuk stok kat KL nanti.










Be First to Post Comment !
Post a Comment

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9