Do you have muffin top belly ?

on
December 22, 2010
anda tahu, dekat badan kita pun ada muffin. bukan muffin kenny rogers tapi muffin top. apa tu? pernah tak tengok muffin? bila dia masak, dia akan terkeluar sedikit dari bekas dia kan. haa macam ni. ok, tak nak lah tunjuk yang real punya kan. agak memalukan hehe.


ok, burukkan. macam tu la if ada yang mengalaminya sekarang. bukan sahaja ada pada orang berisi tapi orang kurus pun ada jika pakai seluar terlalu ketat. selalunya, anda di nasihatkan untuk tidak memakai seluar yang ketat. seluar yang ketat tak baik untuk kesihatan kerana kulit memerlukan udara dan senang untuk pergerakan. pemakaian seluar yang ketat, boleh menyebabkan selulit juga terutamanya pada bahagian perut.

pernah tak tengok, perempuan pakai seluar jeans ketat naik motor tonggek tu. masa tu muffin melimpah-limpah masak. kalau dah tahu, pakai lah baju longgar sikit. ini, baju pun singkat. kita tengok pun malu. jika ada muffin top secara semula jadi walaupun tak pakai seluar ketat, itu maknanya berat badan anda meningkat! yes. saya mengalaminya. and i hate it. lepas ni kene makan jusmate5 balik. tunggu gaji!

jadi pengajarannya di sini, jangan pakai seluar ketat :)


Be First to Post Comment !
Post a Comment

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9