[Review] FudhaSyu Scarves : Jahitan kelim (Baby Seam) Paling Kemas & Halus!

Friday, March 18, 2016

As Salam, di hari Jumaat yang Barakah ni, Wa semangat nak kongsikan shawl yang Wa terima dari Fudha Syu Scarves. Namanya mungkin kita kurang dengari, tapi siapa sangka. Jenama-jenama yang kecil dan baru ini mempunyai kualiti yang lebih baik dari jenama-jenama lain yang popular? 




Kualiti Jahitan Baby Seam
Bercakap mengenai kualiti, Wa memang suka betul dengan material dan jahitan yang kemas. Ya sangat kemas! Susah kita nak jumpa, jahitan baby seam sehalus ini. And I think they had the thinnest baby seam among all my collections! Yes true, lepas Wa belek satu-satu collection yang ada dalam almari (which is dari jenama popular and jualan macam goreng pisang panas) I think this brand nailed it.


Kain Heavy Chiffon & Harga Berbaloi
Selain daripada kualiti jahitan, kita lihat pada material. Kain yang digunakan. Berbaloi dengan harga asal RM30 untuk plain shawl. Berbeza dengan jenama lain yang harganya antara RM35-RM40 untuk plain shawl sahaja. Kain yang digunakan dari kualiti kain chiffon yang berat dan beralun. Bila kain berat, kita senang nak gaya kan.  



Saiz Shawl Yang Selesa
Sesuai dengan muslimah, saiz yang besar memang sangat padan nak gayakan bermacam gaya. Size shawl 2.0 x 0.7 ni perfect. Even Wa badan besar pun tak singkat. Masih boleh adjust.

Yay or Nay?
Its YAY. Definitely will purchase next time. Puas hati sangat-sangat. Harga berbaloi dengan RM30 dah boleh dapat shawl berkualiti macam ni.If i'm not mistaken beli 4 RM100. WOW that's a good deal. Well, ada beberapa perkara yang boleh lagi improve.. pilihan warna yang quite limited. Maybe slowly I hope they had more pastel colour and more colours!! Pleaseeeeeeeeee

FudhaSyu Scarves

Intagram @fudhasyu_scarves
Whatssapp +6019 349 2941




Koleksi Aaisyah Diamond Shawl
Harga RM45/pc







Khas untuk pembaca blog Ouh Ouh Waa!

Harga Istimewa bagi Plain Shawl

Harga Asal RM30/pc
Harga OOW RM28/pc sahaja!

** Beli 4pcs for RM100 only

Untuk diskaun pembelian sila nyatakan CODE : FUDASYU COMEL

ORDER LAJU-LAJU

Intagram @fudhasyu_scarves

Whatssapp +6019 349 2941
Whatssapp +6019 349 2941
Whatssapp +6019 349 2941

Post a Comment

Latest Instagrams

© Wakdingding. Design by FCD.