lelaki di mata perempuan

on
March 5, 2010

macam-macam cerita bila dengar kawan2 kita cerita pasal bf mereka and pengalaman2 kawan2. bila dengar kesimpulannya, lelaki semua nya sama! siapa setuju?? yea, i pon setuju. kenapa? percaya atau tak 2 bulan awal hubungan pasangan tu cuma bahagia sementara, selepas 2 bulan masing2 buat hal masing2. mula lah perangai bukan masa hangat bercinta dulu keluar.

  1. dulu, i janji setiap malam i call u. sebab i tak boleh tido if tak dengar suara u. sekarang, dengar suara pon da menguap. telefon bila perlu. or bila nk mintak gf topup. or bila takde duit. siapa melaui situati begini, sila angguk!
  2. dulu, u nak pergi mane2 i sanggup teman. jauh pon i sanggup pergi. sebab i tak nak u susah. i risau, nanti u kene kacau/culik. sekarang, bila nak mintak teman. jauh la, minyak mahal sekarang. ala i dah jnji dengan kwn i nk main futsal. kalau dulu gf la segala2 nya. sanggup cancel janji ngan kwn untuk keluar ngan gf.
  3. dulu, masa bercinta sms bergunung2. caring sampai nak pergi toilet pon kene bagitaw. balik dari toilet kene sms. sekarang, bila gf mengadu kenapa tak sms. u ni takkan semua benda i nk tanya. u da besar, pandai2 la jaga diri sendiri.
  4. dulu, bf ikot je ckp gf dia. i tak suka la u monyok2. u cakap je ape u nak i buat, i sanggup buat hanya untuk u. sekarang, u ni degil la. nape susah sgt nak dengar ckp i. sekarang gf kene dengar cakap. if tak dengar cakap, abes la kene maki. bila gf suruh, banyak btol alasan.
  5. dulu, cepat minta maaf. tak sanggup tengok gf terluka. sekarang, salah i ke? nape i yang mintak maaf. its not my problem. then tinggal kan sms, dengan tiada rasa bersalah. arghh! benci lelaki macam tu. ego!
  6. sila tambah jika anda rase, anda mengalami situasi yang sama..
 kesimpulan : lelaki bila nak tackle perempuan, semangat dia kalah gunung everest. tapi bila dah dapat apa dia nak, layan pon suam-suam kuku. takde ke lelaki yang ikhlas zaman sekarang ni?
1 comment on "lelaki di mata perempuan"
  1. hohohoo,,,marah sgt ni..huhuu,,,
    kesimpulan..klu xbole nk tolerate lg..tglkan aje..hhuhuuhuh..

    ReplyDelete

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9